۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۴۸۹۹۱
استاندار لرستان مطرح کرد؛

دعوت از مردم برای شرکت در مراسم محکومیت حمله تروریستی گلزارشهدای کرمان 

دعوت از مردم برای شرکت در مراسم محکومیت حمله تروریستی گلزارشهدای کرمان 
استاندارلرستان از مردم و مسئولان دعوت دربرنامه هایی که فردا به مناسبت محکومیت حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان و گرامیداشت شهادت جمعی از هموطنان برگزار می شود، حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان با محکوم کردن حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهارداشت: امروز باز هم دست ناپاک صهیونیست و رژیم اشغالگر قدس و توطئه گران علیه انقلاب اسلامی دوباره از آستین بیرون زده شد و در روز تولد حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به خیل طرفداران حاج قاسم سلیمانی و طرفدارانی که ادامه دهنده راه حاج قاسم هستند بیش از ۱۰۰ نفر شهید اضافه کرد.

استاندار لرستان افزود: هر چه در راه خدا شهید شویم از ما چیزی کاسته نخواهد شد.

زیویار ادامه داد: روزی که حاج قاسم شهید شد از ظرفیت های قهرمانانه مردم ایران چیزی کم نشد و امروز نیز بر این قهرمانی های مردم ایران اضافه شده است.

وی عنوان کرد: همه ما ادامه دهنده راه حضرت زهرا(س) هستیم، راهی که برای دفاع از ولایت شروع شد. 

استاندار لرستان اظهارکرد: در همان صدر اسلام، در زمان نهضت عاشورا و قیام های مختلفی که در راه اسلام انجام شد همه موجب زنده ماندن اسلام و امت اسلام شدند.

 زیویار با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در این حمله تروریستی به ملت شریف ایران اسلامی، از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان و عموم مردم استان دعوت کرد که در برنامه هایی که به همین مناسبت فردا در سطح استان برگزار می شود، شرکت نمایند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات